Hmmz..

Magkatarren svider, tabletter som hjälper, whats that?
Ryggen är på samma nivå.. skit.
Mycket gnäll nu men va faan, det gör ju ont.

Mys med Bubblan nu på kvällen, vi har klarat Mumin spelet.=)
Mot nästa spel då=)
Kollade på film med, vi brukar försöka ha eget mys när Bia har träning.
Viktigt med tid ensamma bara han och jag.
Mystiska upptåg och grejer.
Haha..

Lina kom oxå och kollade på slutet av filmen med oss=)
Robin kraschade i säng direkt när den var slut=)

Nu ska jag "hoppa" i soffan, landa på värmedynan.
Helst somna framför tvn.
Starka planer jag vet.

Måste inflika att jag fick vara smart datanörd förut=)
Stefan behövde hjälp av Bia men eftersom jag är expert snart jag med så klarade jag av det=)
Om han fattade vad jag sa=)
Finns ju dom som är värre än mig=)

Nu hoppar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0