Ett kaos!!

Utan dess like .
har jag här hemma,
här kan man ju inte nöja sig med att röja ur ett rum i taget.. oohh nej.
Man kan ju ta lite här, och lite där.
Plocka ner gardiner där, samtidigt som man röjer ur kylen.
Och ja, kaoset gör mig virrig(mer än vanligt.

Varit på det socialaste stället i hela byn idag.
Japps, jag har varit på bolaget.
Jag och alla andra invånare, typ samtidigt..
Imorgon är det kalas=)
Och nöjes, ja man får tacka=)

Ibland har man flyt, och ibland har man oflyt.
Jag vet inte vad jag har drabbats av, hittade ju ett hus jag ville ha.
Men någon annan hann före, här sitter alltså jag.
Med ett beviljat lån, men hittar jag något hus? OOhh nej.
Får väl avvakta, men då ska man fixa med lån och allt igen om lånelöftet hinner gå ut.
Ja vad tusan. Thats life=)

Nu ska jag snart färga håret, imorgon är det jobb, sen party=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0