Whaat??

Jag har sovit länge, har massvis och göra och på något sätt har jag blivit förkyld.
Försöker tänka tillbaka till vem som kan ha smittat mig.
Jag visste att jag borde ha bett om munskydd på sjukhuset.
Borde dom ju dela ut tycker jag.

Idag ska jag maskera fia, Hon ska bli brunett.
Ska väl ta och ringa henne och upplysa om att jag ta mig faan är vaken=)

Ias grejer ska in idag med.. jaa.. Greys ikväll. Och traditionen ska fortsätta!
Även om det är i en annan lägenhet. Den ska invigas!!

Jag vill till jobbet med, och jobba.
Jag måste testa om ryggen klarar det.
Innan jag är tillbaka där, för då får jag vara hemma igen och det vill jag inte!!
Undrar jag om jag ska ringa vc härnere och fråga hur det går med alla papper och så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0