Ut med det gamla..

Och fram med det andra=)
Haha..
Jag borde städa över skåpen, fixa inför tapetsering..
Men hittade ju på ett till projekt.
Ska byta tillbaka vardagsrums bord.
Men då måste jag sälja det andra.
Har kastat på lite vax på bordet, ska snart torka av det.
Sen får det bli blocket igen..
Ja, hoppas kan man ju iaf=)

Jag vill ha tacos, till lunch.
Taco syndromet har förflyttat sig från mys till vardagsmat
för att senare bli lunch.

Ja, tokigheter=)
Ica nu, julbordslapp och grejer.
Imorgon ska jag jobba, 8.30-13.
Sen ska Robin få sin spruta.
30000 barn har fått det, det har ju gått ganska bra så nu, ja e det hans tur.

Kommentarer
Postat av: Mona

Energin verkar ha återvänt.

2009-11-19 @ 21:23:26
Postat av: Mona

Energin verkar ha återvänt.

2009-11-19 @ 21:24:07
Postat av: Christina

Nope, men jag tar mig i kragen och tvingar mig=)

2009-11-21 @ 10:45:43
URL: http://christinasegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0