Svinvaccin och röjning.

Måste ta mig i kragen och röja lite om detr ska bli någon tapetsering i år.
Det ska bli gött att få det klart men som vanligt krånglar jag till det.
Började röja i köket häromdagen, plockade bort grejer, tog bort bården och diverse annat.
Men så såg "majblomman" så ledsen ut.
Så vad gör man?? Jo mitt i allt måste jag plantera om den.
Fler som behöver det, men det tar jag när jag e mitt i något annat=)

Robin fick sin spruta igår, och fick ont i armen.
Inget annat som kraschat än, läs och förundras, än.
En ledsen Robin tittar på mig och Bia och frågar om inte vi ska ta den.
Bia fick dom hugga först.
Robin skulle ju inte behöva bli ensam plågad.
Sen tittar4 han på mig och säger: mamma, du då??
Jag som inte vill!! Vad hade jag att skylla på?
Jag tog giftet, bara för att mitt ledsna barn såg så ledsen ut och grät.
Han är värd bieffekterna, och att dö. Bara för att han ska se att han inte behöver göra det otäcka sticket själv..

Nu ska jag klippa min ena hund. Han kliar sig så jag blir tokig, och hur jobbigt e det inte för han?
Han har blivit badad, maten har bytts.. Nu ska jag klippa hans päls för att kolla hur huden ser ut.
Vet ju sj hur det e att klia på ett myggbett i flera dagar, han har kliat sig ett bra tag nu, 100 ggr om dagen, han har klor.
Klippa hunden, raka lite kanske, städa och röja, ja det får bli min dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0