Shopping=)

Igår var jag med Ia till stan, där ytterligare en julklapp inhandlades=)
Sen åkte jag och Bia till Kga, i det evinnerliga sökandet efter något till Alex.
Och gissa?? Jag hittade den=)
Nicke Nyfiken=) I Byggarhjälm.
Ja den blir nog bra=)
Hittade gubbar till Robin oxå..
Vidare till Kristinehamn, coop och köpa lego, maxi och köpa mer lego.
Började slå in julklappar igår med.
Ett par st kvar att slå in.. göra det nu??
Möte på dagis med, har ett par saker att ta upp..
Bokat biljetterna till Disney on ice med. Julklapp.. Ja visst=)

Jävla regn och skitväder, igårkväll var det iaf minus grader..
Hatar regn, hellre minus och fröset, jag kräver inte snö, det är för myckt att begära. Men ett par minus kan jag ta=)

Hörde en sak idag som fick hjärnan att gå på högvarv. Stackars Bella.
Bara att hoppas att det e skitsnack..

Nu ska jag ta kaffe, och slå in resten av klapparna.
Tänkte ju köpa en ny gran igår men Bia och Robin ska tydligen hugga en.
Faan kommer ta Pysen om han vågar pissa på den=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0