Ölkorv och Nicke Nyfiken

Vad mer kan man begära en lördag kväll??=)
Ullared har kommit på tal oxå..
Är man fler kostar det ju inte så mycket att åka..
Vi får ta med ett släp tror jag=) Haha.. Vem har drag??=)

Lugn lördag, Robin har härjat med Amanda och Alexander..
Nu väntar lördagsmys, han blir ju kvar inatt med..
=)

Ska slänga ut min sängram på blocket oxå..
Funderat på det länge, vill ju ha en annan=)
Nu ska jag ta tag i det, imorgon.

Nu ska vi kolla Nicke nyfiken 2, äta ölkorv och mysa=)

Kommentarer
Postat av: ia

Vad har du för sängram??

Säkert gör snygg med fel stl för mina madrasser...



Ullared....planer i rullning...hehehe



Kram

2009-11-14 @ 21:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0