Ny dag..

Igår var det snurrigt, en kombination av lugn, stress, ja det mesta.
Mer info följer.. inte.. haha..

Sjukskriven 2 veckor till.. lite sjukt med tanke på att det gör ju inge ont just nu..
Men alla gamla papper från kga beställda,
ifall den gamla skadan skapar den nya.. Bra att dom kollar iaf..

Jag tycker synd om Majja iaf.. så du vet det gummz.. Hoppas allt går jättebra idag och att allt dom gör visar på att dom har fel och att det inte är något.

Sitter och kikar ut, hehe, kollar på Thommie som bär lådor, det är kallt ute och jag är glad att jag slipper=)
Men ja.

Nu ska jag fixa med Robins gamla vagn, ta en bild och skicka iväg..
Någon mer än jag som vill ha den=)

Disneyland, we are one step closer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0