Natt med brist på sömn..

Ryggen kom in i något krampläge.. Helvete.
Det är iaf beställt en tid på röntgen tydligen.. Tack..
När? Det visste dom inte, hade jag inte fått en tid hemskickad.
Det hade inte jag nu då så vi får väl se när den kommer..
Ska till läkaren idag igen, ryggen är ju dock som vanligt bättre,
både bra och dåligt.
Bra om dom fick se hur den beter sig när den kraschar, men fy vad skönt att slippa smärtan.
Får se om läkare nr 2 kommer fram till något bra..
Själv har man väl som vanligt en massa teorier..
Aliens har satt in en sändare i min rygg, diskbråck, ja det kan ju vara mycket.

Var på jakt igår med..
*Nästa gång kommer du hit! Raka spåret, Rädd om dig! Ja du fattar!*

Mer kaffe, röra på mig, inte sitta, men orkar? Ligga soffan? Orkar inte.. Dock är det ju jurassic park på tvn...
Har sett nog med dinos på ett tag tror jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0