Min tvbänk..

Finns kvar.. vill ju ha den..
Ska jag åka och handla den? Eller låta bli?
Var ska jag göra av den andra? Ja jisses,

Ullared, ja? Eller Nej? Har jag råd? Tjänar jag på att åka dit?
Eller?
Robin har tre saker kvar på sin önskelista..
Sen har ju jag kommit på lite mer=)
Två julklappar inhandlade, båda till amanda.
Sen då?  Kan jag få bli rik??
Många frågor och dåligt med svar.
Frågar Bia, han säger bara att det vet du bäst själv=)
Han som aldrig skulle sätta sin fot på ullared igen?
Men jo han ska med=) Om vi ska åka igen.
Lön snart då, den blir nog inte så rolig..
Men roligare än vad det e om man inte skulle få den.

Robin ska till pappa idag, söndag nigen.
Veckorna går för fort.
Han ska hälsa på sin hamster=) Han e för rolig.
Just nu sitter han i badet=)
Tror att det e för att slippa städa=)

Städa ja, ska starta diskmaskinen, plocka lite, vänta på att Bia ska vakna så jag kan dammsuga=)
Gå ut med hundarna i regnet,urki=(

Aktivering var det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0