Japps

Ias sista saker är på plats. Patrik bar och ja, vi hjälpte väl till=)
Greys har varit en del av kvällen.
Såå sugen på att ladda ner nya Navy säsongen oxå..

Dagens lista inför imorgon:
*Gå upp när klockan ringer.
*Ringa läkaren och kolla vad som händer. Om hon har något svar på något.
*Gå till Ia.
*Städning
Sen blir det väl 100 saker till.

Jag har gjort något dumt idag. Eller dumt? Vafaan måste ju testa.
Jag åkte till ica och rensade frysen, en timmes arbete. För att kolla vad ryggen skulle säga.
Den sa ifrån. Skulle ha fortsatt ett tag till, då hade den pajat helt.
Men va faan, ville ju bara testa vad som skulle hända.
Och det hände. Fast inte lika illa som det har gjort.
Men hade jag gett det en timme till så.. Aj.
Vill ha svar nu, så jag kan förebygga, så jag kan leva igen.
Utan att vara rädd för att ryggen ska skrika.

Nu ska jag ladda navy=)

Kommentarer
Postat av: ia

Japp vi bar vi med så =)

Tack för hjälpen...

Din rugg kanske pajjar ordentligt imorrn när vi städar...kanske får bära hem dig....ojojoj....



Kram

2009-11-11 @ 22:53:40
Postat av: Christina

jahapps=) Tur att du inte flyttar te grannkommun=) Fru brandman.. haha

2009-11-11 @ 23:27:29
URL: http://christinasegen.blogg.se/
Postat av: ia

Näää precis....



Fru Brandman....hahahaha...du är rolig du ;p

2009-11-12 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0