Gnäll pågår..

Var är snön!!??
Jädra skitväder, typiskt Sverige.

Vaknade av att en liten herre kom smygandes nedför trappen,
upp i sängen, med iskalla fötter=)
Tänkte att ja, barnkanalen får det bli, så kan jag sova ett tag till,
då jag i min enfald trodde klockan var typ 7.
Klockan visade sig vara halv tio=)
Så ja, jag gjorde något heroiskt i mitt försök att vända dygnet.
Jag gick upp och la mig på soffan.

Efter en stunds vilande deklarerade Tindra att får inte jag gå ut och kissa nu tänker jag göra det på som mest olämpliga ställen du kan ana, var det bara att gå upp.
Efter att ha utfodrat djuren, eller rättare sagt en hund (pysen) och en hysterisk buffel(tindra)
så har jag hamnat här.
Hon kör kennel beteende så långt det bara går, helt hysterisk när maten ska ätas.
Som att hennes mage inte var "fluffig" utan att hennes hydda har blivit större pga den lilla matmängden som hon får i sig.
Stackars hund, som väger ett par kilo för mycket pga svält=)

Bia är lite sjuk, lite feber och så. Ont i kroppen..
Varken knorr eller tryne än så länge och han är väl den sista som skulle bete sig som ett svin.
Underbara goding=) Hihi.

Inväntar samtal.
Från statlig chef.
Christina har blivit arg igen, bara för att folk jobbar åt myndigheter ska dom inte missbruka den lilla makten dom tror att dom har.
Jag kan faktiskt oxå en del av lagen!
Inte roligt för den stackars människan.
Om du ska försöka jävlas med folk så ska du kanske börja sålla bland dina fighter.
För nu ligger du illa till.

Tack för mig för nu=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0