Fredag=)


Och jag ska jobba em.
Och sen hela helgen, bytte pass med Annika så jag gör lördag kväll och söndag dag.
Mycket bättre att jobba så på helgen=)
Mer pengar oxå=)=)
På söndag ska jag och robin göra pepparkakshus och sånt=)
Mys=) Han åker till pappa idag och kommer söndag igen=)
Slipper jag vara ifrån min skrutt så länge iaf=)Ja jag e glad, massa planer. London med hotell 1200 hamnade vi på totalt med flyg och hotell med frukost=)
Tar en timme att flyga dit med.
Nästa år ska jag åka dit när det e julmarknader och så=)
Jaa=) Mysigt=) Där vet dom hur man pyntar iaf=)
Funderar på det där med att checka in via nätet, får läsa på om det..
London i Februari var det ja=)
Man fyller ju bara 25 en gång, om man ska fixa med smörgåstårtor och liknande kostar det ju lika mycket.
Och jag vill göra något.
Jag ska som sagt försöka sno allas juldagar=)
Röda dagar ska bli min vän=)=)

Lite jjobb vid sidan av med. Har ju iaf 5 klippningar som jag vet innan jul=)
Sen e jag ju klar med alla julklappar med=)
Så nu e det bara att spara, kan ju hoppas på att 2010 blir ett bra år, och det tror jag=)
Planer 2010:
* London
* Robins 5 års kalas=) (var det någon som sa kalas på bus och leklandet??)
* Paris och Disneyland
* Turkiet

Massvis med åkande men va tusan, jag lever bara en gång och kan jag lägga undan pengar så ska jag göra det.
Inga mobilsamtal från hemtelen, inget småköp hit och dit.
Släcka lampor efter mig. Sluta bada varje dag.
Jag har till och med planerat vad Robin ska få när han fyller. Haha, planerar i förväg=)
Jag e NÖJD med livet!!

Nu ska jag göra mig klar inför jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0