Dvärgarna demonstrerar..

Dvärgarna har fått nog.
Allt pga Anna Ankas utlägg om duu hon ska hyra en dvärg till barnen i jul.
Men kan hon hållas ansvarig för vad hon säger.
Människan är ju uppenbarligen ganska gravt psykiskt handikappad??
Ska hon då hållas ansvarig för vad hon säger??
Ja kanske? Eller kanske bara stänga ute henne från media, shit vad dåligt hon skulle må då.
Ingen uppmärksamhet alls. Stackars liten, det skulle nog krossa hennes ego. Varning för kraftig explosion..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår åkte Bubblan till sin pappa.
Kommer imorgon igen. Då ska vi julpynta, och tillverka ett pepparkakshus=)
Dinosauriepepparkakor ska oxå tillverkas, allt enligt liten herres önskemål=)

Idag ska jag jobba igen, tredje dagen på raken. Jag är inte van, och ryggen är inte så förtjust i ideen heller.
Får se hur länbge det går, jag ska bita ihop.
Jag ska jobba, sjuklön blir ingen rik på.
Och London kallar, med Big ben, fish and chips, themsen, och sjklart skratta åt poliser och vakterna runt slottet med sina uniformer.
Skrattar när jag ser dom på tvn bara, jisses. Magkramp kan väntas=)

Jag har fått ett rekomenderat brev som ligger poå okj, hade jag glömt. Får ta det idag, om det finns kvar=)
Gillar inte sådana?
Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0