Blandat

Sitter här i Bias tshirt och luktar killparfym.
Satt en bra stund och funderade på vad som luktar, undersökte hunden och tittade tillochmed frågande på elementet=)
Sen kom jag på det.=)
Lite huvudvärk, bra drygt, om ca fem minuter har jag tröttnat på att vänta tills den gått över och tar en tablett, huvudvärk klarar jag inte av. Nope, nix.
Robin leker igenom sitt rum samtidigt som han städar det.
Bara för att kolla igenom allt som finns innan dagens rensning=)
Blir fler lådor i källaren=) Hoppas iaf.
Robin har tjatat om sin hamster, vad den ska heta, vilken färg.
Han strir på som vanligt, i kombination med mitt huvud och att jag är trött så stängde jag av en stund och slutade lyssna=) Elakt? Ja... Men han säger det säkert 317 ggr till idag.
Kvällens konversation.

-Mamma, jag vill ha en ny kanin.
-Blir ingen ny kanin, det är synd om dom att sitta därute.
-Men den kan bo inne.
-Aldrig, dom luktar illa.
-Men kan jag få en hamster då?
-Finns inte på kartan, det blir ju att lukta av dom med.
-Men jag vill ha en.
-Du får ingen.
-Jag kanske får en av pappa?
-Tror inte det, pappa gillar inte heller sådana djur.
-Men kanske??
-Du kan ju ringa och fråga, men bli inte ledsen om han säger nej.

Ringer pappa:
-Kan jag få en hamster?
-En hamster, varför?? (typ)
-För jag vill ha en hamster! Och jag får ingen för mamma!!(läppen darrar)
VÄRLDENS SMILE UPPKOMMER!!
Han fick hamstern.
Han är lycklig, det ska vara guldfärgad och heta Batman.

Medans jag skrivit det här har jag hunnit klippa Danne oxå.
Dom kom mitt i, och jag hade som vanligt glömt bort det=)
Hahaha..=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0