Dommen har fallit..

Lätt skolios och en diskförskjutningar.
Tack för den.
Vad ska dom göra åt den? Inget.
Margareta tyckte att det var konstigt att ortopeden på akuten skulle skicka
ett fax och en begäran på en ny magnet röntgen.
FÖR DET FÅR INTE HON SKICKA REMISS TILL!!!
Tillbaka på ruta 1. Jag har ont och ingen jävel vet vad dom ska göra.
Och jag ska vänta!
På vadå??!!!
Någon borde kunna ge mig några svar!!
Kotor som ligger fel, en diskförskjutning som kan orsaka diskbråck väldigt lätt.
MEN DET ÄR INGE FARLIGT!!
Nej kanske inte men det gör ju ont som faan.
Varrt ska jag vända mig nu då?
Frågade vad jag ska gäöra när ryggen gör skitont. Akuten?
Nej men jag skulle slappna av och vila.
VILA LÖSER INTE PROBLEMET!! DET SÄGER NI JU SJÄLVA!!
Jag är måttligt förbannad. Ta skiten på allvar!!
Får bli at åka akut till Karlstad nästa gång, hoppas på att träffa en ortoped som fattar någonting.
Jag är förbannad.
Jag vill inte vara sjukskriven, jag vill jobba. Jag kan inte gå hemma.
Visst jag ska röra på mig, men jag får inte lyfta eller vrida mig.
Nej men tack för det tipset, kanske ska säga upp mig direkt.
Jag vill ha ett utlåtande av en ordentlig läkare med befogenheter som kan säga rakt ut att så här är det, så här gör vi, det här kan du inte göra.
KLARTEXT!!!!!
ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0