Det krånglar

Och jag blir såå trött..
Skulle hämta läkarintyg idag. Fanns inget utskrivet.
Ingen dokumentation på att jag har pratat med henne ang röntgensvar och liknande.
INGENTING!
Och människan är inte ens där. Hur faan är det möjligt??
Byter läkare på måndag, kommer ju iaf behöva träffa en annan då hon fattar noll..
Irriterad. Ja..

Mycket negativt nu så nu kommer det ngt positivt.
Bubblan e hemma=)
Robban och de ska till Ullared=)
Åk bort oftare=)=)*skämt*
Vi ska ha mys, han målar och ska gratta farfar sen=)

Tacos och film sen=)
Inte STARWARS!!
Inte direkt en barnfilm.
Inte ensam om att tycka det heller. Var prat om den filmen på dagis, robin frågade om han fick se den och jag bara tilltar på honom och svarar..
-Nej, det är absolut ingen film som ett barn ska se..
Dagis personalen tittade på mig och sa att det var bra att jag stod på deras sida på den saken, för det tyckte inte dom heller.
Dom tyckte att fler föräldrar skulle ha den inställningen.
Mycket våld på dagis nu, det ska krigas och skäras halsar!!
Förstår inte riktigt varför barn ska leka sådana lekar.
Herregud, krig lär dom ju få bli varse när dom blir stora. Tycker inte att iaf mitt barn ska springa och skrika att nu skär jag halsen av dig!!!!
Jisses.
Mycket otrevligt språk har han skaffat med. Ifrågasatte på dagis, han har tydligen sagt det ena och det tredje till sin far.
Barn ska inte säga så!!
Tror nog inte att han säger det något mer. Vi diskuterade saken nyss.
Robban har ju oxå pratat med honom men han ska veta att vi pratar med varandra och beter han sig illa där så ska han inte tro att jag inte vet vad han säger.

Nu ska jag påbörja en ny kur med Naproxen, för axlarna, ryggen är ju skrot i allmänhet så för den hjälper inga piller=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0