Avklarat=)

Tapetsering avklarad=)
Har klappat mig på axeln massvis med gånger=)¨
Nu ska jag bara in med allt i köket igen=)
Och ja, JAG ÄR STOLT=)
Ska snart åka till stan med Doris (alias Ia), och Robin bad om att få bli med..
Kan jag neka honom?? Nope.
Det var den julklappshandeln=)
Men jag ska ha laminat till bänkarna, och eventuellt lite kakeldekor.=)


Igår var jag då duktig och tapetserade, med ett avbrott när Ia och Sabina var här.
Eftersom hela köket var tomt och upptogs av ett bord så, ja det var bara att krypa när vi skulle någonstans.
=)

Nu vet jag  ju inte riktigt var jag ska ha alla saker på väggarna??
Jag ska ju te Ullared och köpa mer.. är det då värt attgöra hål i väggen redan??=)

Jag vet inget=) Trött idag, lite träningsvärk men ryggen höll=)
Jag är nöjd.
Inget knak och inget brak,=)
Nu ska jag aktivera mig, ta en cigg och nu behöver jag inte krypa!!=)


Kommentarer
Postat av: ia

Tycker verkligen du ska ha en klapp på axeln....blir ju gör bra =)



Och bra att vi slipper krypa runt på alla 4 nu....fast rätt så kul var det hahahaha



Syns snart då vi ska göra stan



Pözz och kram

2009-11-21 @ 12:16:29
URL: http://fyrabarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0