Aktivering=)

Nu ska jag åka och jobba.
Fy faan vad lätt det är att hamna i "den slappa zonen"=)
Får man skriva så?
Just nu tycker jag att dete e skönt att vara hemma,
men snart e jag inne i hjulet igen=)
Sista dagen på min halvtidssjukskrivning.
Skönt, faan vill ju inte ens veta hur det ser ut på penga fronten nästa månad=(
Inget brev från f-kassan heller.
Skit. Dom har ju 30 dagars handläggning oxå..
Jaja, får bli som det blir.

Shoppade lite julklappar igår med.
Fredriks e klart, Anders likaså.
Robin har jag handlat lite åt.
(har ju det dyraste kvar.)
En grej till alexander, hittar ju inget till han!!
Har inte hittat en hållbar bil engång?? Sjukt.
Amanda finns det trehundra saker att köpa till.
Bara julklappar till tjejer igår?? Haha=)
Hon e klar iaf, kanske en liten grej till=)

Saknar min bubbla, sjukt mycket..
Pappa vecka.. och det är tomt hemma.
"hans" hund ligger i hans rum, som vanligt när han e borta.
och bara väntar.
det var inte robins hund när vi tog över honom men pysen har valt robin till sin.
han saknar sin husse när han e borta.=(
Tindra älskar ju alla, men mattes gris är hon och det ska hon förbli.
Man ska vara under mattes stol, bredvid mates säng, smyga upp i mattes säng.
hussessäng kan man oxå smyga i, han märker inget. men bara om det inte finns plats i mattes=)

Nu åker vi mot jobbet=) whiieho=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0