längesedan

och är satans dålig på att uppdatera.. jag vet!!
har varit mycket ett tag nu och jag har ju inte direkt haft i tankarna att sitta här men nu kom det och ja, here I am!!
Vi ska till Turkiet!! Yees!!
Till Side, varit i Alanya men det var inte riktigt min grej.. Och maffian ska med!!
Ulla O >Thomas.. haha.. shit vilken vecka det kommer bli!!
Hade en dröm, vi satt längst bak i planet, på höger sida ska tilläggas!!
Och planet kraschar baklänges!
Men efter ett samtal till en tjej på SAS (som höll på att skratta ihjäl sig) så fick jag veta att plan inte kan krascha baklänges!!
Haha.. men om man inte frågar så får man inget veta..
Och tillråga på det så har jag bokat platser på planer.. långt fram på vänster sida!!
Ha.. bara för säkerhets skull lixom=)

Kommentarer
Postat av: ia

hahaha det där lever jag på lääänge att du verkligen ringde och frågade hehehe

2009-07-06 @ 14:20:01
URL: http://fyrabarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0