Stackars snuttan...

Var hem till Sandra idag.. och efter typ 20 min
attackerade hennes katt stackars lilla Tindra..
Bara sådär..
Vi trodde inte att det blev ngt först men så tittade sandra in under bordet och det var en massa blod..
Trodde det hade tagit ögat men Tindra sa ju inget..
Fick stopp på blodet och det hade tagis på undre ögonlocket!!
Satan vilken tur!!
Får skölja med koksalt i ett par dagar bara, katter e ju inte direkt rena vid klorna=(
Tur att det gick bra iaf=)
Skruttan såå duktig, protesterade inte alls.

Personalmöte idag då..
Fick ju gratis käk=) MUMS=)

Imorgon blir det movie och pizza med Sandra och Thomas=)
Skräpmat igen=)
Underbart.

Saknar min lilla bubbel.. tomt nä'r inte skrutten är hemma..
Han e ju hos pappa så det är ju ingen fara med honom..
Men JAG saknar honom.
På söndag kommer han igen.
Massa skoj och bus planerat under nästkommande vecka=)

Nu ska jag bada..
Tomorrow its work=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0