Snart den 13=)

Får se vad den dagen har att erbjuda.. tror ju egentligen inte att den e hemskare än andra..
Hoppas kan man ju iaf..
Imorse stack jag och Lina till Karlstad.. herregud vilken dag..
Jag har kramp överallt.. sitter ju och småskrattar fortfarande efter idag..
Och den e ju inte slut än..
Hämtade Robin på dagis.. han har varit i sitt esse idag med så jag har skrattat åt/med honom med=)
Jisses.
Sen blev det hem till sandra och hon e ju inte utrustad med tråkig humor om man säger så=)
Ojojojoj..
Haha..
Lite rörigt inlägg kanske men d e ju min blogg och jag skriver ju hur jag vill=)
Imorgon e det jobba igen och sen blir det tacos och skräckis med Sandra och Thomas..
Så det e ju tur att jag inte ska upp tidigt på lördag=)
Brukar bli ganska sent, fram emot småtimnmarna=)
Men det e ju alltid roligt=)
Tur att jag har en så snäll liten pojk som går upp, ber om en film och en macka och lite oboy och sen sitter
och myser med film och leker lite=)
Underbart=)
Men han har ju iofs alltid vart sådan.. så man blir ju lite bortskämd=)
Och snäll vovve.. hon sover gärna tills tio, ligger och myser i sängen=)

Nej nu får det vara nog=) Ska kika tvn innan sängen..

Puss på er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0