Bara för mycket

Ja det börjar faan vandra åt det hållet..
Och du.. jag vet vilka jag litar på och inte.. så det så..
Men sen finns det ju andra i den här hålan.. som babblar om än det andra och än det tredje
när dom inte ens tittar på sig själva..
Vet inte vart du får allt ifrån men full i skit är du iaf din vidriga människa..
Du lyser ju lika falskt som en 100 watts lampa..

Jag är en vuxen människa, jag kan fatta egna beslut, och jag kan stå för dom med.
Och om jag vill lägga en massa pengar på vissa saker så gör jag det..
Och gissa varför??
För det är mitt val, det är mitt liv och framför allt så är det mina pengar.
Mina som jag jobbar ihop varje månad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0