Trött..

Som bara den, två timmars sömn e nog inte tillräckligt.
Ikväll ska jag äta värktabletter, ta ett varmt bad, lägga mig och hoppas på sömn.
Ringde vc idag om ryggen, och hänvisad igen till sjukgymnasten.
Jag har ont nyu och inte om tre veckor.
Jisses, men men. Så kan det vara.
Imorgon e det fredag, ingen aning om vad som händer.
Säkert något som jag glömt/förträngt.
Lördag julbordet, och kika in hos Ia..
Sen vet jag inget mer.
Jo Robin ska med dedas på lördag, åka grävmaskin med dedas, wille och evert?
Dom ska dra upp en brygga eller något??=)
Söndag åker ju herren igen så det kommer bli tyst och tomt.

Jag vill ha 3000 till bokningsavgift nu!!!
Nästa lön?? Ja kanske, kanske går att fixa innan.
Långt till augusti men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0