Pepparkakshus, städ och magsår.

Livad dag idag, fullt hus ända tills nu.
Tystnaden har ju nästan lagt sig, fast datorn spelar, tvn e på och Robin spelar biljard på sitt rum.
Han har fått ett sånt dära litet biljardbord av lennart, vet inte om jag kan säga att han spelar biljard eller golf, han har sin egen stil.=).
Maten är i ugnen och jag leker tålmodig.
Ska fram med ljusstakarna ikväll. Har jag sagt i två dagar nu, ha..
Jobbat hela helgen, stressat lite måttligt, ryggen har tagit slut och magsåret gör sig påmint.
Simon och Lina var med och byggde pepparkakshus=)
Eller jag och Lina byggde, smält socker var ganska varmt.
Men dom fick sjklart5 äran och ska få äta upp det själva efter jul.
Frun har även varit här, först utan barn, sen gick hon hem för att berätta att hon var här! (Flin)
Sen hit igen, med barn, till ica, kollade paketet som kommit och som ska vara gömt på jobbet tills jag kan ta hem det utan att liten skrutt ser det.
Bara inte P-Å hittar det och säljer det. Bra krejer e det=) Lego is the shit.

Nu ska jag dammsuga, blä.....=)

Kommentarer
Postat av: Frugan

Hahaha ja..vart lite knasigt det där..gå hem och berätta för barnen att jag var hos dig...



Får jag tjuvkika ut sen och se om det kommit upp några ljusstakar i dina fönster då ;p

2009-12-01 @ 19:32:50
URL: http://fyrabarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0