Nu var det dags.

Datorn har fått hjälp, och fungerar nu som den ska.
Dom enda bokstäverna som inte skrivs, är dom jag inte trycker på=)
Jag gillar det=)

Nu är det snö, bubblan är ute och härjar, varit ute i över en timme.
Sen ska pulkan och allt fram, och vi ska ha en racer dag i snön=)
Nu har jag sagt det förut, men nu kommer det igen.
Julklapparna är klara, bara en som inte är inslagen, får jag fixa ngn dag.
Granen ska snart in. Robin är eggad och taggad, och ja vad faan, det är jag med.

På torsdag kommer tomten. Och sen är julen över.
Jag har då rakt inte haft någon julkänsla över huvud taget.
1 och 2 advent sprang iväg, och ja? Kunde lika gärna vart november.

Nu ska jag aktivera mig. Massa ringning idag, pulka åkning, och lite plugg. Men ja, nu kör vi=)

Kommentarer
Postat av: Majja

Ja de får vi verkligen hoppas att 2010 blir bättre å att vi blir as rika allihoppa :D

2009-12-16 @ 16:47:26
URL: http://majjasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0