mina planer..

är för roliga, jag blir helt snurrig.
allt som är så långt borta, håller jag redan på att planera och pyssla ihop.
Idag har det inte varit värst aktivt, Patrik var här, sen kom det folk från arvika och hämtade vagnen.
Sen har jag bara slappat i soffan, nice pluggardag=)
Lite plugga kan man säga att jag gjort,  var en film på tv som man måste läsa i litteraturhistorian.
Har läst den innan och ville inte göra det igen så, ja filmen blev det=) 
Yeeah, nya tag imorgon.
Lina var här med, och ja, krampen i magen sitter i än=)

Planerna för tillfället:
Turkiet i augusti,
Thailand i november.
Jag har räknat, kollat upp och dubbelkollat, och ja, det går nog, ja det ska gå ihop.
Inga utsvävningar innan men ja, det kommer gå.
Turkiet med Bubblan, älskling, Ia, patrik och barnen=)
Och sen mys med älskling i thailand.

Imorgon ska jag leva i nuet, och göra en tenta.
Yees=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0