Julmat!!

Julbord idag, oh jag e grymt sugen.
Man kanske kan sammanfatta det till ca 11  månader sen jag åt något så dylikt.
Tacos, släng dig i väggen.
Idag blir det Jansson, köttbullar, prinskorv..
Tur att jag kan äta lika mycket som en berner sennen(stavning)..
Bara att vila magen ett tag och äta igen sen.
Erina kommer och hämtar mig vid halv fem.
Då ska jag vara klar för aktivitet=)
Tur att det bara är ätande jag ska aktvera mig med så dm inte kommer på att vi ska hoppa säck före eller efter maten..
Lina e här, Ia på väg, dags att vara social=)

Kommentarer
Postat av: Frugan

hahaha ät för mig med =)



Förstår inte vart du gör av all mat...du äter ju hela tiden hehehehe



Kram

2009-12-05 @ 14:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0