Idag är dagen före den andra dagen.

Robin har just pratat med tomten i telefon.
Han har snott ihop ett paket till Bia som minsann skulle hämtas av tomten och levereras imorgon hos Fia=)
Jag lyckades hålla mig för skratt, knappt=)

Idag var annars en jobbar dag, ont i ryggen som faan och det måste ha varit jordens segaste dag.
Fixat inte mindre än 8 julklappar idag=)
Nu jävlar e det klart!!
Två av klapparna e till hundarna, men det räknas iaf=)
Robin har även slagit in klapparna till farmor och farfar och Tomten.
Jo minsann, ska robin få paket ska han minsann ge ett till tomten.
Och hör sen=)
Hahahah=) Min skrutt.

Nu ska jag snart stoppa Bubblan i säng.
Blir tidig uppgång imorgon eftersom vi ska vara hos Fia innan 10.
Tomten kommer ju då=)

Nu sk jag ta och fixa klart lite, ja lite=)
Ajax, Cossie och Sebbes julklappar ska slås in=)
Dom får köttbullar=)
Hahahahaha=)
Vad dom ska sniffa runt granen då=)¨
Jo men visst=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0