Hjulet är igång!!

Fram med självdiciplinen så kör vi.!!!
Jag är upprymd, eggad, tggad, ja you name it..
Börjat kika över betyg, pratat med csn om gamla studier.
Räknat poäng.
Pratat med syo. Nu kör vi.
Massvis med poäng, ja tack..!!!!
Tipp tapp.. tipp tapp..
Jag ska fixa allt, och jagt sika göra det nu.
Upprymd till tusen och taggad till max=)

Robin var pepparkaka imorse. STOLT!!
De var en till där, stoltheten lyste. Farfar var där, det kommer Robin leva på hur länge som helst!!
Jag och Bia stannade och fikade och myste med lille herren)
Min goding!!!
Söndag kommer han hem igen och då blir det liv i luckan=)

Nu ska jag ta mig i kragen=)


Kommentarer
Postat av: Frugan

Det där fixar du galant =))))

2009-12-11 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0