En halv skit dag..

Och nu är jag trött.
En halv skit dag på jobbet, andra halva gick okej.
Trött i allmänhet, på det mesta också.
Imorgon kommer det folk från arvika och ska hämta Bubblans vagn.
Bara csn skickar ut för dec och januari nu så är hela resan betald.
Jag ska sätta in pengarna på ica kortet så länge, trycka på ändra kod och sen slå koden hur snabbt som helst.
Allt för att inte kunna peta på pengarna innan det e dags.
När det sen e dags, får jag vackert beställa en ny kod.
Ska sätta in pengarna imorgon, annars kan jag ju kanske fråga fru Ia om inte hon kan ta en kod åt mig=)
Som hon vet, då slipper jag ju vänta på en ny..
Smart, måste bara komma ihåg att ge henne info om detta=)
Och ja jag ska låsa pengarna för jag vet hur lätt det är att "låna" av dom.
Inge kul när dom ska tillbaka..=(

Imorgon har vi pluggar dag då, på onsdag med,
Jobb en svabbis på torsdag, och sen ledigt tills måndag, GRREAT=)

over=)







Kommentarer
Postat av: Frugan

Frugan kan komma på en kod och sen inte tala om den =))

Förräns det är dags =))



Annars ska det till värre än FBI-metoder för att få den ehehhe



Kram

2009-12-28 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0