December

Och ja, jag har fallit offer för julstressen.
Idag ska jag iväg och fixa den sista, ligger reserverad och klar i kga.
Annars så är skinkan redan slut och en ny måste inhandlas.'
Stressar lite i övrigt. En massa man måste göra som man egentligen inte har tid med.

Jag hatar kyla och att frysa, visst snö är väl lite mysigt men hellre sommar året om.
Då kommer det någon smart jävel och säger att om vi inte hade vinter skulle man sakna det!
Nej, jag tror inte att jag skulle det va?
Gå iväg och övertyga någon annan om att dina åsikter är rätt.
Men jag tycker vad jag vill.

Frågade Robin om vi skulle flytta till thailand.
Bästa kommentaren på det:
"Men mamma, jag måste ju gå ur dagis först".
Klockren=)

Idag ska jag göra massvis, så den ursprungliga ideen fick flytta sig.
Städa,Hämta saker i kga,handla
klippa fredrik, simon och thomas.
Slå in sista julklapparna, och säkert en massa mer.
För två dagar sen var schemat såhär: göra en tenta, ja sen var det inge mer.
Jisses.

Snart e det iaf nytt år och massvis är redan planerat. Herregud vad vi lever i förtid=)

Nu ska jag dra igång dammsugaren så kanske älskling vaknar=) Haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0