Året som var, och året som blir.

Kanske borde göra en sammanställning av det året som gått.
Jag har ju inte Linas minne, och kommer absolut inte ihåg vad som hände när=)

 Gjorde något i år som du aldrig gjort förr?
- Var på Dinosaur live, det var coolt..
Höll några av dina nyårslöften?
-Hade inga som vanligt=)
Dog någon som stod dig nära?
Maj dog 17/5.. Stort tomrum efter henne.
Vilka länder besökte du?
Turkiet, Side, blir nästa år med.
Något man saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Ja men det får jag inte iallafall..
Vilket datum från år 2009 kommer jag alltid att minnas?
17/5.. Det satte djupa spår och ändrade så mångas liv.
Vad var största framgången 2009?
Tog mig i kragen och började plugga igen.
Största misstaget?
vet ej..
Varit sjuk eller skadad?
ryggen knäckt
Bästa köpet?
Tindra!!
Vad spenderades det mest pengar på?
Turkiet
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ia har gett mig så mycket magkramper så det är sjukt=)
Vilka låtar kommer alltid påminna om 2009?
Majs begravningslåt. Den fastnade.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svårt att säga..
Vad önskar du att du gjort mer?
Thailand??=)
Hur tillbringades julen?
Med älskling och Robin, Fia och Stoffe med fam, Thomas och resten av klanen=)
Blev du kär i år?
Var redan kär...
Hur många förhållanden?
1.. samma som nu..
-Favoritprogrammet på tv?
Navy Cis
Bästa boken i år?
läser fortfarande samma, inte hunnit klart än=)
Största musikaliska upptäckten?
Nickelback är lika bra som andra år=)
Något du önskade dig och fick?
Min Tindra=)
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var med älskling och kompisarna=)
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja.. men man får inte alltid som man vill.. kan inte styra över saker..
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
den vanliga..
Vad fick dig att må bra?
Robin, vännerna, ÄLSKLING..
Vilka saknade du?
Mamma och Maj
De bästa nya människorna du träffade?
Ia.. klart årets första plats!!
Årets sötaste?
Robin=)
Årets hetaste?
grillen som nästan brann upp i somras=)
Årets största kärlek?
Bubbel och Bia=)-
Årets besvikelse?

Inget Thailand=(
Årets bästa?
Det mesta!!
Årets snällaste?
Lina=)


Snabb lista, lite kommer jag nog ihåg=)

Kommentarer
Postat av: Frugan

ÅÅÅ nu blev jag rörd för den platsen =)))))



Kram

2009-12-30 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0