snurrande tankar

och en massa förvirring, jag har för mycket att göra,
för mycket att tänka på, samt ett jobb att sköta och en underbar unge att ta hand om.
velar runt och håller på med än det ena och än det andra, glömmer hälften av det
jag verkligen var tvungen att göra.
Försökte göra mig organiserad och skrev en kom i håg lapp.
Den glömde jag på jobbet.
Vet inte riktigt om vi åker snart eller om det5 är långt kvar.
allt är nästan packat iaf. och jag ska shoppa massvis!!
samt så har jag beställt kläder från hm. ifall jag inte hittar ngt där nere.
attans, spara pengar var det ja..
Men tänk om jag inte hittar ngt jag vill ha.
brukar vara så.
och så ska shoppinggalna Ulla med oxå.
På tal om Ulla, shit vad den familjen får stå ut med. ja jisses.
Ska kika på hus med, men jag trivs på strand, men jag vill ha större.
Får se vad som händer.

Jag ska snart åka till Lina, och dela med mig av min sinnesförvirring, och ja.
Det var väl allt.
tror jag men jag glömmer ju faan allt. Shit..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0