Så kan det vara=)

Fick sovmorgon idag.. lite förlänge kanske=)
Har klippt lite gräs, sen kom Bia och fortsatte=)
Gött att slippa0)
Imorgon fyller Alex år.. Blir hela tre.. Det går fort=)
Men jag vet iaf en kille som kommer bli jätteglad över ett visst paket=)

Igår satt jag och Lina och lyssnade igenom en massa gamla cd skivor, skrattade så¨att jag fick kramp=)
Har vi verkligen lyssnat på det där??
Aqua och grejer, sen kom vi till en annan synpunkt, hur gamla är vi egentligen?
och hur gamla var vi då??
Nu kanske hon fattar min ålderskris=)
Tiden springer iväg och man kan inte göra ett skit för att få den att stanna..
Men jag har ju gjort ganska mycket, men förhoppningvis får man mer tid oxå att göra mer på=()

Nej nju ska jag göra nytta=) BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0