Ludvika..

Ja, det får nog ta och bli så imorgon,
hundarna, ja dom får väl följa med.

Nu är sommarschemat på jobbet slut!!
Bara dom vanliga underbara dagarna kvar=)
Fick ett så bra schema..
Två veckor tills vi åker, jag är färdig packad, har räknat klart, och nästan planerat allt in i minsta detalj.
Haha!!
Så nu har jag inget att göra. Är ju ledig i helgen, fast jag måste dit imorgon bitti iaf.
Hålla Lena sällskap i en timma=)

Fått iväg en av kaninburarna idag med, den stora var för stor så dom tog den lilla.
Skit, jag som ville bli av med båda=(
Nej nu ska jag ta och fixa käk, Robin har beställt mys idag så grabbhalvan lär väl få som han vill.
Bye=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0