Jag är orolig..

Och jag vette tusan hur jag ska göra.
Det handlar om svininfluensan, ska Robin vaccineras eller inte?
Ett par av bi effekterna är att man kan bli lam, påverkan på det centrala nervsystemet, osv.
Hjärnskador, ja you name it.
Han kan även dö om han får det.
Han går på dagis, utsätts för en massa hela tiden, men klarar han svin influensan?
Ja det vet jag inte.
Måste ju ta den här diskussionen med Robban.
Och jag vill inte ens riskera att mitt barn ska bli skadat av ett jävla vaccin,
men jag vill inte heller att han ska hamna i respirator och dö.
Jag vet inget.

Jag vet inte hur jag ska göra själv.
Jobbar ju på ica, träffar flera hundra personer om dagen, så om någon kommer bli smittad så skulle väl jag ha oturen att få det.
Men jag vill ju inte heller ha det.
Ja jisses, kan man ta ut tjänstledigt av rädsla för smitta!! hahaha.

Jag Robin och Bia kan isolera oss och låta bli att träffa folk på ett år.
Vi han ha speciella syrepumpar som förser oss med luft=)
Hur vi ska göra med hundarna vet jag ju just inte då.
Men vi har ju en hundkoja och dom kan bo där.

Men vad hände med den där fågelinfluensan??
Den bara försvann eller vad??
Jag vet  ingenting tror jag.. Jisses.
Som om jag inte hade nog i skallen redan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0