Friday!!

Japps, hela dagen, och ja jag har jobbat..
Ändea tills fem=(
Nu sitter jag här med Lina, och datorn.. hehe..
Måste ju hålla sig uppdaterad ibland.
Blir jobb hela helgen men på helgerna är det fina pengar=)
Och som en slav under pengar så tackar jag ju inte nej=)
Har börjat packa med.. måste ju se till att det är klart i tid.. haha
För nu är det vara tre veckor kvar=) Helt underbart men tiden går segt, men veckan där nere kkommer gå snabbt som satan.
Håller på att försöka håva in en massa extra pengar med=)
Ju mer man har ju mer kan man ju spendera=)
Och det är jag väldans bra på=)
Haha..
Söndag kommer bubblan med.. gud vad gött.. då är allt som det ska vara=)
Bye=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0