Är det höst nu??

Det verkar ju så iaf, inte för att vi har haft någon hejdundrande sommar heller för den delen.
Poff sa det och så var juni, juli och augusti borta.
Bara resterande månader kvar tills nästa gång.
Vintern och jag är inte vänner, jag tycker inte om att frysa,
tycker inte om att skotta snö..
Dom som åker skidor och så kan ju iaf ha något att se fram emot.

Idag börjar mitt nya schema, trevligt med jobb 2-4 dagar i veckan=)
Får väl försöka hitta på något alla andra dagar när jag är ledig.
Börjar 10 idag, slutar 7, men va tusan det är det ju värt=)

Skelle ringa dagis någon dag denna vecka med, så får vi se hur robins nya schema kommer att se ut.
tre dagar i veckan ska han vara där iaf, och eftersom jag jobbar 2 heldagar i veckan så får vi se hur vi löser detta=)
Bara det blir bra för honom så e jag nöjd=)

Nu ska jag ta en cigg (som jag ska försöka sluta med) och ta och iaf borsta håret innan jobbet=)

Saknar min bubbel=(du äger verkligen hela mitt hjärta, underbara unge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0