Tjafs och bråk....

Har det varit hela dagen..
Jag är helt jädra slut.
Robin har vart i sitt esse idag och tjatat, tjafsat, grinat och bråkat.
Om allt från att andra barn ska få julklappar till att han inte har allt i leksakskatalogen!!
Men jag älskar ju sjklart min Bubbel iaf=)

Har varit på promenix idag med.
Ica och till Bias mamma.
Färdigställde listan över inköpta julklappar med.
Bara lite kvar=)

Men han har även haft goa stunder, han och Ronja har bakat med trolldeg!!
Jag vet hur köket såg ut(och dom).
Hade imorse en tanke på att åka till Gustavsvik.. men det blev inte så.
Han och Ronja skapade sig ett eget Gustavsvik.. i Sabinas badrum=)

Nu blir det tacos och mys med en movie. Madagaskar 2.
Fanns bara att tanka på engelska så den sista energin som finns kommer att gå åt att förklara för Robin vad alla säger..
Sen tänker jag somna bredvid min älskling.
Bokat och klart.. som varje kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0