Vi har vinter=)

I ett par dagar iallafall.. och jag e glad=) Ljust och mysigt jue=)
Lille vovven e här och hälsar på med och igår var det LUCIA på dagis..
Bubblan var med.. i två minuter.. sen ville han inte.. han fick sitta och titta på när de andra hade tåg..
Men efter att alla gått blev han e liten tomte igen och fixade ett eget tåg..
Hehe.. mammas goding..
Han kommer ju imorgon med.. ska bli såå skönt.. det är ju inte riktigt som det ska när inte han e hemma och tjatar och pratar i 390=)
Snart e det jul=9 Och jag har köpt alla julklappar!! Ja till robin iaf...
Men de andra kidsen får pengar och grejs..
Lika bra det...
Har sålt min bil med.. antagligen iaf=) Letar ny.. hittat en.. två.. okej då.. 30=)
haha.. men vilken det blir vet jag inte.. finns en som jag verkligen vill ha.. ska jag verkligen våga köpa en obes bil??
Frågan för.. Patrik sa nej.. men jag vill ju.. den är ju såå fiin=)
och en massa grejs under huven oxå.. hmmz.. vill ha..... men kan ju bli såå mycket dyrare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0