Nytt golv=)

Japps=) det blev inlagt idag=)
jag är så jädra nöjd måste jag säga=)
blev ju en helt annan lägenhet!!
ont i lungorna idag.. och börjar få stämbandsinflammation..
Kunde ju vara roligare=)
Men nu har jag hittat den perfekta klappen till älskling=)
Han kommer bli glad=) Japps det kommer han bli=)
Bubbel har vart på dagis idag=)
Sen kom han hem, var hemma i en halvtimme och sen så skulle han och viktor leka.
Gud vilket röj det är på de grabbarna=)
Går ju inte en dag utan att han tjatar om att han ska leka med Viktor.. haha.. godingar=)
Jul nästa vecka med.. NÄSTA VECKA!!
jag hade ju söndag idag!! så det kan ju inte stämma.. men det stämmer.. JISSES!!
ska ju jobba fredag och lördag med.
ledig söndag.. sen måndag och tisdag efter det ska jag ju jobba..
Julafton kommer Bubblan igen.. och då kommer tomten och tar tutten..
ska bli såå skönt att få sluta hålla rätt på vart den är..
han har den ju bara när han sover men iaf=)
DEN SKA BORT=)
nej nu kommer min lille pöjk hem snart med mion stora pöjk=)
Måste ju bara erkänna att jag är hur lyckligt lottad som helst att jag har de 2=)
MINA ÄNGLAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0