Irriterad..nej..förbannad!!

Du tror att du är så fin i kanten, men vet du en sak??
Det är du inte.
Du tror att du har en sån perfekt tillvaro, men vet du??
Det har du inte, totalt kaos skulle jag kalla det..
Det ska vara så fint hit och så bra dit, jaja men det ska ju tydligen låta
bra när katten skiter.
TROR JAG SPYR!!
Folk förändras, det e ju sjklart.. men när dom börjar leva i en drömvärld
som inte existerar då är det någonting som är jävligt fel!!

BLÄÄÄÄÄ.... FYY FAAN!!!!
så nu har jag avreagerat mig lite.. skönt det.. kanske bättre att avreagera sig här än på ngn som inte förtjänar det..


Shoppat klart all julmat nu iallafall..
Och massvis med annat.
Fick jävligt bra lön med så nu kan jag spendera lite utan dåligt samvete=)
Har ev en julklapp till kvar.. vill ju köpa den.. bubbel blir ju såå glad=)
Fortsätter jag såhär får vi flytta till större=)

Imorgon åker grabben igen.. blir såå tomt!!!
Vill inte men han måste ju va hos pappa med..
Men på julafton kommer han igen!!!!
Han kommer bli glad, jag med, och alla andra=)
UNDERBART.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0